آموزش جامع گوگل ادوردز

آرشیو آموزش های گوگل ادوردز برای کسانی که می خواهند در گوگل تبلیغ کنند

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

راهنمای کامل ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

ایجاد کمپین جدید در گوگل ادوردز فرآیند هیجان انگیزی است. زمانی که بر روی دکمه Enable در کمپین جدید خود کلیک می کنید، هیجان، اضطراب، ترس و امید جزو احساساتی است که شما را فرا می گیرد.


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ادامه مطلب...
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۰۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل

تبلیغات گوگل برای استارت آپ

اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز کره‌اید و نیز به اهمیت تبلیغات گوگل ادوردز واقف باشید، احتمالا از همین ابتدا به فکر ایجاد کمپین تبلیغاتی در AdWords هستید.


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل

کیورد پلنر برای انتخاب کلمات کلیدی


شکی نیست که بدون داشتن داده های هدفمند، پژوهش و انتخاب کلمات کلیدی نیز تنها تیری در تاریکی خواهد بود. خوشبختانه ما ابزارهای رایگانی را در اختیار داریم.


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل یا سایت‌ کلیکی ایرانی

سایت های کلیکی ایرانی بسیاری با ویژگی ها و سیاست های کاری متفاوت فعالیت می کنند. معمولا این سایت ها به صورت واسط بین نمایش دهندگان آگهی و صاحبان آگهی عمل می کنند.


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل

تغییرات بزرگ در گوگل ادوردز



سال هاست که گوگل ادوردز تلاش می کند بیشتر اعلانات بزرگ خود را در بهار هر سال معرفی نماید. آن ها معمولا تغییرات خود را حول و حوش دستگاه های موبایلی انجام می دهند. به عنوان مثال در سال 2013، اعلان کمپین های بهبود یافته منتشر شد و در اختیار افراد قرار گرفت که در آن گوگل تلاش کرده بود سرمایه گذاری در کمپین تبلیغاتی را در موبایل و دسکتاپ ساده تر کند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .
ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۲۳ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل

اینترفیس جدید ادوردز در راه است


در مارس 2016 (تقریبا یک سال پیش) گوگل درباره “بازاریابی با ارجحیت دنیای موبایل“، “میکرو لحظات” و تغییرات بزرگی در آینده تبلیغات ادرودز سخن گفت. ادوردز از شروع فعالیت (در 16 سال گذشته) شاهد تغییرات چندان بزرگی نبوده است، اما به زودی باید منتظر تغییرات بسیار اساسی در واسط کاربری گوگل ادوردز باشیم.

گوگل برای طراحی واسط کاربری جدید بر روی توسعه کسب و کارها (و نه امکانات) تمرکز کرده است و برای این منظور از سال گذشته با کسب و کارها و مشتریان خود تعاملی نزدیکی داشته است و انتظارات و خواسته های آنها را مورد بررسی قرار داده است.

در ادوردز جدید دیگر شاهد منوها و صفحات شلوغ و درهم نخواهیم بود. گوگل وعده داده است که در ماه های پیش رو ابزارهای جدیدی به گوگل ادوردز افزوده خواهد شد تا کاربران بتوانند با روش های جدیدی به مشتریان خود دست یابند.

صفحه اصلی پنل ادوردز در نسخه جدید با کمک نمودارهای جدید، آمار بیشتری از کارایی کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهد. نمودار حرارتی نمایش بازدید و کلیک در طی روزها و ساعات روز و موقعیت مکانی مخاطبان از جمله امکانات جدید ادوردز است.

پلتفرم جدید تبلیغات گوگل با سرعتی بالاتر و طراحی ساده و گیرا، برای دست یافتن به اهداف تجاری منحصر به فرد کسب و کارها کمک خواهد کرد. امکانات پلتفرم جدید گوگل به زودی برای برخی کاربران به صورت آزمایشی فعال خواهد شد. افرادی که هم اکنون از بیشترین امکانات گوگل ادوردز استفاده می کنند، شانس بیشتری دارند تا امکانات گوگل ادوردز جدید را پیش از دیگران مشاهده کنند.

برای راهنمایی کاربران درباره امکانات نسخه جدید ادوردز، صفحات پشتیبانی گوگل ادوردز در حال بروزرسانی هستند.

منبع : جی ادز

۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تبلیغ در گوگل